Monday 5 November 2012

Yippe!! Im 36 weeks pregnant

Alhamdulillah..im 36weeks pregnant...last week pegi check up lagi..doctor cakap kedudukan baby ok..berada di tempat sepatutnya.. berat baby 2.2kg and mommy die 56.5kg..OMG..mujur preggy..klu tak preggy berat camni, pengsan!!!kepala baby dah kat bawah..oh mommy dia sangat nervous okeh!! mommynye pun doc cakap ok..insyaAllah takde pape masalah.. Begitulah harapnya ketika melahirkan nanti.. Erm maybe  jugak ni last entry before deliver..rasanya anytime je dah ni.. betis dah tegang, perut dah jatuh, dan dah mula ada rasa2 macam period pain tu.. is it contraction?? i dunno.. huhuuu..takut tapi tak sabar pun ye jugak.. semalam visit baby ira sambil hantar tilam kekabu yang die pesan.. oh ye, nanti la story mory.. i tokey tilam kekabu skarang.. Ira dah selamat, tinggalnya saya dan efa, sapa dulu ye agak2?? best je tengok ira dah jadi mommy... Alhamdulillah rezeki dia senang beranak anak sulung ni.. pukul1 pegi hospital, kol3 dah keluar dah baby dia..pengalaman setiap orang tak sama..harap2 saya pun senang macam ira..janganlah ada pape masalah.. ira bersalin normal..baby 2.9kg..cun cun je..baby dia sangat omey.. 

haaa...ni la baby ira.. aqif zikri nama diberi.. omeykan?? tilam tu pun apa kurangnya..comel jugak..erm alang2 dah story ni..kite story terus la.. Alhamdulillah..bisness tilam kekabu saya telah pun berjalan..dah ada ramai customer juga..syukur..harapnya inilah rezeki anak.. mai mai g jenguk blog kekabu saya boleh jugak promote kat kengkawan..baby ok, saya ok, bisness ok.. yang tak oknye study..dah mula banyak test dan assigment..macam mana nak survive pun tak tau..rasa tak cukup masa..update pun laju2 ni...

hrm sebelum mengakhiri entry yang mungkin entry terakhir ini..hukhuk ayat macam dah nak pergi selamanya..erm sape tau kerja Allah kan?? saya ingin memohon maaf sekiranya ada salah dan silap selama perhubungan kita di alam maya ni.. kawan2 yang membaca blog ni..terima kasih tidak terhingga..kerana kalian, saya terus menulis walaupun takde apa yang menarik pun disini..doakan saya dan baby berjaya dalam perjuangan ini..Amin...

No comments:

Post a Comment