Monday 21 January 2013

Double fuhhh...

Assalamualaikum semuaaaa...yeahhh finally..final exam is over..confinement also over..tapi yg 44hari tu la..still akan terus berpantang seratus hari insyaAllah..nak kena jaga makan jugak ni..xdapat weight normal lagi..normal 49kg but now still 51kg..no no no..

ok nak kena update laju2 sementara anak lena nih..hehe..now semua kerja nak buat berkejaran..time dia tido je, time is gold..laju2 buat macam2..sebab kalau dia dah bangun nak kena mengadap dia..sweet iman..hehe..iman memang manja sket.suka merengek..but saya suka la..hee...biar la dia manja2, comel apa.. ok, tak nak mengarut dulu, jom layan gambar dulu..first outing after habis berconfinement..hehe..lunch perpisahan dengan housemate.. encik husband punya treat at johnnys bukit raja. tq husband!!!


ummi nye tertido sambil ketawa. abi malu ngan housemate iman..


anak dara tiga serangkai. Cik ja, Cik da n Cik su iman..


love this pitchaaaa


ciksu curi2 snap


with tiya iman yang comel

dear sahabat, thanks kawan, tak sangka rupanya dah 2tahun kita berkawan..rasa baru lagi berkenalan dengan korang, adik-adikku...walaupun akakmu ini tak pernah membenarkan kalian menggelarku akak kerana khuatir kelihatan tua..haha..kak syira syg korang..awww gelisss...thanks korang, thanks sangat sebab aku rasa korang banyak bersusah sebab aku. privacy terganggu dari saat aku preggy sampai la aku dalam pantang, sebab terpaksa tumpangkan husband aku kt rumah sekali sekala, hantar aku depan lif masa aku mabuk dan sarat sampai berpantang, buatkan assignment aku even assignment korang sendiri berlambak, bocorkan soalan test untuk aku sebab aku ambek test lambat even last2 aku dapat set soalan lain. padan muka...dan macam2..tak tersebut korang..moral support yang korang berikan sepanjang aku preg ni..thanks thanks n thanks..johnnys ni je yang mampu aku blanje..selebihnya Allah taala sahaja yang membalas. walaupun kita tak dapat grad same2, aku akan cuba datang masa konvo korang dan pinjam jubah n scroll amek gambar sama2..haha..boleh tak camtu??? tetttt.. selamat berpraktikal semua..korang jalan dulu, aku follow belakang ye..semoga success practical nnt..doakan aku juga ye...dah berpisah baru aku rasa sayang korang sangat... dulu selalu rasa yang kawan2 kat puncak tak best macam kt shahputra dulu tapi rupanya kalian dah buat aku menangis di hari perpisahan kita..ok, emo sudah..bubbye..

No comments:

Post a Comment