Friday 24 April 2015

21years back!!

Arini dapat msg dr sorang kawan..dah lama kawan kat fb tapi xpernah tegur n xingt pun mcm mane blh friend..so die msg nak beli bbcream...dah deal nk jmp semua dia anta pic masa sekolah rendah dulu.. sk cenderawasih.. adoii nak gelak..jap g aku tunjuk eh pic tu.. muka aku xleh blahh..kikiii.. 21thn berlalu... actually nak jmp nanti pun malu2 sbb aku mmg xingt dia..dia je ingt aku..ggrrr.. malu taw.. urat dah banyak putus kot...

Oo entry bersambung...ituari tergendala pasal tok laki dah balik keje...dah selamat pun cod bbc kat yana... malunyaaa...  xborak sgt weh pasal muka aku rasa tebal giler.. I olls kan pemalu...pastu plak umah yana ni kt cenderawasih lorong 25 plak tu...cisss sgt.. kahkah... ok abaikan..

Ade snap pic tp I olls senyum lebor sgt husben ckp pastu mata jadik merah pasal ade flash...so I is malu nak publish...

Yana skang part time lecturer kt uitm shah alam..baru habis master..next month konvo.. tak kawen lagi tp aku dapat rasa dia sangat baik.. blh jadi kawan baik.. tp nak bermula semula bukan senang sbb aku pemalu die pemalu...ape pun tak bole!!!

To yana.. sy tau awk tak baca pun ni tapi sebenanye saya sangattt happy dpt jmp awak semula after 21yrs... semoga kita blh terus berkawan dan terima kasih krn mempercayai seqy beauty...

Aku yg depan skali kanan skali..kahkah..ok sila gelak..aku redho...

No comments:

Post a Comment