Thursday 4 June 2015

Muhammad rasul iman 30month

Arghhh kegilaan apakah semua post2 aku yg sebelum ni actually failed utk di publish..ingtkan dah publish.. so lepas ni nk tgk blk setting mane yg tak kena then lantakkan entry jadi tunggang terbalik... yg mane dah lama aku type tp baru publish pempaham sendiri la nantikk..kahkah...

Ok today 4th june maka genapla anak teruna ku itu berumur 30bulan... hari ni nak story pasal dia sebab umi ghindu..... kelmarin pil aku datang sini bawak 2org anak buah aku yg tggl kat lg la cuti2 skolah ni kan... plam asal pil nak blk semula ke jengka malam td pastu tiba2 dpt call fil kena masuk keje... bengang la org tua tu... kite plan nk lepak2 umah anak nak main ngan cucu d0t call kena keje pulak...so baliklah mereka pagi2 tu... iman plak tak puas main ngan cousin die.. pastu tny aku.. umi..iman nk itot oleh?? Terkejut aku iman tny gtu..mcm org besar sgt... ingtkan die saje2 je.. pastu rilek je dia naik kete aki..tutup pintu dan babai aku... umi yg gelabah lebih..terus call abi tny blh x iman ikut aki die blk... abi ckp bg je la
.bia die belajar sket jauh dgn kami... sok nk g honeymoon senang... ehhh.. hihiii... so dgn berat hati packing la baju die... pastu pegibkt die salam lebih kurang je...seronok sgt dpt ikut... ms salam die ckp ngan aku..bye..iman nk work.. eyok..eyok... hahaaa... eyok2 tu mcm die nk ckp take care la..elok2...cmtuuu pastu trus sambung main dlm kete...umi dah merembes air mata... sampai hatii imann... adik pun nangis nak ikut...xdapat la jekkk...hihiii... 2 3 jam skali mst aku call... tp mlm td aku call dah xangkat... mil dah tdo.. so ms nk tdo tu resah jugak pk cmane la die tdo td...blh ke die tdo...mlm2 klu berjaga cmane... kt fb mmg org ckp aku meroyan la...hahaa..xabes2 update rindu iman... pg td mil call ckp ok ke die tdo mlm td..tdo atas riba... tepuk2 terus tdo.. mlm kol2 jaga cari ummi.. pastu aki die buat bunyi kucing..die tkt..tersandar je kat dinding pastu terus sambung tdo kat aki sampai pagi... so ok la...takde la teruk sgt xde aku...blh la tinggal2 je nnt... sonokkk jugak even rindunyaaa...

Semalam bawak adik checkup kt KPJ since die flu lama sangat..dlm 6bln dah kot...ade la stop kejap 2-3weeks dah flu lagi... but nothing serious la..maybe sbb kt rumah kawasan construction..banyak habuk.. so lepas ni dah tak blh bukak sliding door tu sebesar alam..berkurung la kami dalam umah...arrr..xsukaa..lemas u olls... tp takpela...nak buat cmane..kesian adik..selera mkn pun kurang sbb snts flu.. tp tgk arini dah ok sket...mmg kuat la ubat yg doc kt kpj ni bagi...mkn pun banyak dr smlm... very good.. tapi adik boring takde abang... membontot je aku g mane..kesian.. mlm ni abang smpi ye dik... yay!!!

No comments:

Post a Comment