Friday 21 March 2014

A happy mommy

Assalam...today dah 24ari berconfinement. Another 20days to go. Its mean dah 24ari being a mother of two adorable babies. Yaa..both my kids still baby what. Perasaan ade 2 org anak ni macam awkward sket la mula2.. aku sampai xpegang sgt baby lea sbb taknak iman sedih.padahal die ok je. Unless time die nk bik..tu masalah sket. Bik refer tu nk bf la bahasa sopannye..berebut okeh. Aku xtau la keputusan aku buat utk bf both of them btol ke tak. Sometime rasa tak unfair pada adik sebab susu macam tak banyak kali ni. So sometime rasa mcm adik tak kenyang. Then macam penat sikit malam bergilir bf abg n adik. Tu aku tak kisah sangatla.pengorbanan katerrr.. pastu now baru la rasa aku ptt stop kan bf abg sebab kesian sama kt dia malam2 asyk nangis berebut.org tua pun mcm dah bising kesian kat adk. Abg xpela dah mkn mcm2 kan. Adk? So bile fikir2 tak pelah mungkin rezeki abg tak lama..so now dlm mision nak stop kan bf abg..sedih mmg sedih tp for his gud kan..now baru try srh ustaz buat air jampi if tak berkesan aku akan fikir cara lain.ramai yg letak kicap la asam jawa la tp aku rasa tu macam xjaga perasaan dia. Aku akan buat tu as last option. So pray for me. Just do the best for them.  Life skarang pun more fikir how to be a gud mom and gud wife for them. Soon adk dah besar baru fikir kerja and duit poket tambahan utk bantu suami or dlm erti kata lain membantu memenuhi nafsu poms aku nih..sopink laaa..dapur tu nk jugak pinggan mangkuk coral ken.. skang pakai je mane org bg masa kawen. Soon mst nk jugak brg dapur and nk deco2 rumah bile anak2 dah besar sket.

Oih melalut pnjang sgt dah entry ni rasenye..tibe2 jari jemari penat. Wpun bnyk lagi nak bebel. For now im a happy mother. Tak saba nak lalui hidup baru berempat di syurga baru kami..balok.. hehe.. semoga dapat mencipta memory baru di kuantan. 

No comments:

Post a Comment