Sunday 11 October 2015

Birthday Treat Dip n Dip

Disebabkan tahun ni birthday aku jatuh 3hari lepas pemergian nenek husband... jadi taklah bersemangat sgt nak birthday2 bagai...lagipun dah tua..takde perasaan langsung nak celebrate2 birthday...

Habis cuti raya ituari husband outstation ke kl... so rs mcm nak ikut.. aku tau die belum kuat utk terima pemergian arwah... so aku taknak dia alone kat sana nanti.. even ade adik2 dia tetap tak sama dgn aku dan anak2 kan.. so follow la dia.. isnin tu husband balik kerja awal.. so kebetulan tekak teringin nak rasa dip n dip.. tgk kt fb ade kawan makan situ teringin pulak nak rasa... so jom lah kita ke ioi mall putrajaya...paling dekat dgn rumah adik ipar.... padahal pagi tu aku demam..tgk husband balik awai terus sihat..terus otak ligat nak ajak kemane... huhuu.. lepas makan husband shopping baju  keje sikit...then balik...otw ke parking husband srh naik kereta dulu..dia nak byr parking..lama jugak tunggu dalam kereta..rupanya die mai bawak bunga.... auwww sweet jugak laki aku nii... thanks yanggg... love u lah!!!

I want it all!!!
Birthday girl..
U rock girl... pic abang xdek!! Adik n umi je...abi pun tadokk

Selamat berumur 28tahun.. semakin menghampiri angka 3...fuhhh seram!!! Semoga terus istiqamah membuat kebaikan dan meninggalkan kejahatan..hihuuu.. semoga kaya dan berjaya dunia akhirat.. eh poyo sgt wish untuk diri sendiri..  bye!!!

No comments:

Post a Comment