Monday 13 February 2012

bersediakah aku???

bersiaran langsung dari dalam bas.otw balik ke temerloh dari kl.hopefully inilah kali terakhir saya naik bas. huhuu.. lepas ni biarlah laki hantar kemane pun saya pergi...

hrm malam tadi sebelum tidur tiba2 rasa macam takut sangat nak kahwin.. bersediakah saya? dengar nak kawen macam besssss je kan. tapi tanggungjawab seorang isteri, boleh tahan besar jugakkan? walaupun setahun lebih ni memang saya dah cakap awal2 dengan dia tak dapat jalankan tanggungjawab seorang isteri dengan sempurna, dia pun okay saje.. tapi saya akan cuba untuk jadi yang terbaik untuk dia. insyaAllah...

tak sampai 2minggu lagi dan semuanya akan berubah.. semoga perubahan ini membawa lebih kebaikan dalam kehidupan saya. saya ingin menjadi manusia yang lebih baik, isteri, anak, dan student yang baik..ibu yang baik? insyaAllah kalau rezeki datang cepat, saya tak menolak...hihii,.ok lah nanti mabuk pulak dalam bas ni menaip pulak..daaa

No comments:

Post a Comment