Tuesday 14 February 2012

Guest book table and candy bar

dua benda ni memang salah satu wedding dream saya..even saya tak pernah buat entry tentang dua benda ni..memang saya sangat inginkan guest book table dan candy bar pada wedding saya nanti..dan impian saya bakal jadi realiti apabila saya sudah berjaya mendapatkan idea dan dah try buat pun..dengan hanya menggunakan segala yang ada dalam rumah saya, saya berjaya menghasilkan even simple tapi buat saya cukuplah.tak mampu nak hired orang jadi menggunakan idea yang xberapa cerdik ni, maka terhasillah...

taraaaaa.....



-









-























-

























-

hihi..datang dah mengada saya...ok ok jom tengok























mungkin nampak kurang menarik lagi sebab takde candy lagi kan..balang2 kaca ni tanpa sedar dah jadi koleksi ma saya rupanya.. saya collect2 dalam almari dia dapatlah sebanyak ini...tu pun ade lagi tapi dah tak muat table lah.

yang ni saya sangat suka.. untuk guest book table ni banyak jugak saya beli sendiri.. frame dan bunga tu beli before cuti dulu kt ikea.. dan bekas lilin comel.. sangat suke!!! lampu telur naga tu selama ni macam buruk je kat rumah, bile letak camni nampak cantik plak..loikeee sgt2..

close up sket my 3rd DIY.. guestbook ciptaan sendiri..ok lah untuk orang yang tak berapa nak creative ni dapat hasilkan guest book sebegini. Ni pun kira barang recycle jugak..buku and wording tu je beli. yang lain lebihan pomander ball dan hantaran.. sweet je..

No comments:

Post a Comment