Saturday 18 February 2012

tidur tidak lagi lena

ini mungkin entry terakhir saya sebelum bergelar puan..banyak benda perlu di setel before jumaat tiba..dup dap dup dap...malam td saya tidur awal dlm kol11 camtu then saya terjaga jam 2pg..ingatkan dah subuh, otak terus ligat fikir nak buat apa hari ni esok dan seterusnya hingga jumaat..dah habis fikir ready untuk bangun and capai hp tgk jam baru pukul2 rupanya..haihhh..dan saya terus tak boleh tdo sampai 5pg..jantung berdegup laju plak..selalunya mlm2 terjaga kalau berdebar camtu mean ada sumthing and tak lama mesti rasa kena hempap but this time bukan debar yang itu.. saya rasa mungkin normal kot keadaan macam ni bagi semua b2b..tapi saya risau jugak.takut pengsan masa sanding sebab tak cukup tidur...mau tak risau..takut apa dirancang tak jadi seperti di harap..susahnya hati...ok, sementara mata ni ade rasa mengantuk baik saya layann..good night kesayangan...

No comments:

Post a Comment