Wednesday 3 April 2013

me..maddie jane???

oh sungguh tajuk entry nak kena bunuh!!haha..apakah??? sesuatu sangatkan..well bukan aku yang cakap. ramaiiiiiiiiiii yang dok cakap.mihmih (gelak tutup mulut) malussss... dah lama dah my bestfriend dok cakap and tunjuk video klip maddi jane ni..tp i olls buat tak tau je laaa..tengok2 gitu sambil bisik dalam hati, yola ade iras wajahku...ceaaaaa...tapi baru2 ni kawan aku dok panassskan aku lagi dengan tunjuk ig maddie jane nih. usha2 pic dia lalu terjumpa gambar ini

-


-


-


-




-










-










taraaaaaa....tak samer????nampak sgt jeles u ollss...even encik somi pun hampir terpedaya. ceritanya begini ketika saya mengenakan beliau

isteri:   yang, tadi mi belek2 gambar lama, jmp gambar free hair ni. tibe2 rasa nak upload kat insta nah (sambil bg tab kat die)

suami:   ish dah kenapanya upload gambar free hair sambil ambek tab..(dah mula nak marah ler tew) gambar bile ni??(sambil tengok dalam 30saat) pastu eh eh bukan mi ni..si budak maddie jane tu kan...

isteri:   kah kah kah..(gelak besar xhengat) see...abi taknak caye muka mi cam die

suami:   ala..memang tak gaya pun, mula2 tengok dah tau

isteri:   ala dah tu tadi macam nak marah2 dah..

suami:   mane ader.. (terus tukar topik)

benciiiii...laki i jeles la tewww..die memang tak akan la nak puji2 aku ni...sob..sob..tapi si budak maddi jane mmg comell kan..suara pun sedapppp sangat. kalau tak sebab muka cam aku pun memang aku sukerrrr die ni..kat ig, fanclub die siap follow aku.apakah???

ok tamat entry perasan.bubyeee...


1 comment: