Friday 18 November 2011

hantaran


im back...dengan entry about my wedding... adakah february sudah confirm? huhuuu..masih tidak ye sedangkan cume tinggal 2bulan setengah.gila ke ape kami ni...entahlah..ni la dugaan terhebat kami sepanjang bertunang.mendapatkan tarikh sangatlah susah..hah sudah emo..actually takde apa pun saya nak update tentang wedding cuma review sket tentang barang hantaran yang telah di beli dan bakal di beli..beliau akan memberi saya 9 dulang hantaran dan saya membalas dengan 11 dulang hantaran yang berupa....jeng jeng jeng...(terabur sket ye)

He to Me

ring and bracelet untuk batal air sembahyang

cek bernilai T_____T i tak mintak mahal2 macam orang lain..belas2 ribu.. baikkan saya..huhuu


the best part galaxy tab10..sudah pun berada ditangan..tak sabar..sape suruh beli awal2 kan..haha




tissot watches sudah berada dalam almari



DKNY bag..kaler camni, design je lain juga sudah berada dalam almari

coach sunglass juga sudah berada dalam almari



and also coach perfume..niat di hati coach handbag skali nak balun..apakan daya..huhuuu..anniversary nnt ye syg..hehe... belum beli lagi..takut bau hilang..blh hilang ke??

kewajipan..sirih junjung xplan lagi nak buat cmane

godiva chocolate..kalau jumpa la..huhuu..

Me to Him

cincin suasa ye dia nak..saya nak beli titanium dia tak mau..dia tau saya takde duet.haha. dah tempah

tissot watches dah beli
clark shoes dah pakai pun sebab kasut dia dah koyak so maybe ganti dengan timberland. dia dah jumpa yang berkenan dihati

CK sling bag dah beli jugak
Rayban sunglass dah beli dan dah gatal pakai sekali


Jean paul gautier pilihan dia..belum beli


toileteries from body shop je lah ye syg

kononnya nak beli chocolate ni la..tapi tak tau nak cari mana..huhuu

buah-buahan

tradisi tidak dilupa..sirih junjung

cake

All pic source from google..bukan design sama dengan di atas, cuma brand dia ye..perlu ke cakap..ngeh ngeh..

No comments:

Post a Comment