Friday 18 November 2011

The wedding 11.11.11

ahha...bukan wedding saya, tapi wedding adik and kakak saya..eh bukan adik yang baru abes UPSR dan kakak yang sedang pregnant tu..2 sahabat yang bagaikan adik beradik saya..sayangnya date mereka clash dan terpaksa miss satu wedding iaitu wedding eykin di teluk intan. cuma dapat attend wedding ira di cheras..sangat terkilan rasa hati tapi apakan daya kan..takpe eykin,saya akan hadir belah shah nanti. nak comolot dengan pengantin..sukerrr.. ok, tak perlu bebel panjang sebab memang nak share gambar je ni..tak de idea nak membebel..cukupla hari ni je dah berapa entry aku karang..dah datang mood ni layankan je lah..sebab kalau dah malas berbulan la jawabnya baru menghapdate belog ini...jom tgk adik beradik comel saya.
eykin and shah..thanks shu jadi wakil..kalau tak takde sorang pun datang
ok, boleh start loya tekak

dekat pintu masuk dia buat deco ni...kreatif, ira..aku nak tiru boley??huhuuu...
before balik pose dlu kat pintu gerbang
malam akad nikah ira
otw lepak mcD after kenduri. abaikan muka besar yang demam ni ye
all of us yang datang..xramai pun..ada yang dah datang nikah, ada yang ke teluk intan and ade yang tak dapat datang
tunggu turn nak bergambar ngan pengantin
yang datang akad nikah lagi ramai pada yang datang sanding.
us again..
n again
ok boleh muntah..
bye....
hehe...
love u vivid glimmers..
kepada kedua newly wedd selamat pengantin baru
semoga bahgia ke akhir hayat
di kurniakan anak yang comel
selamat melayari kehidupan baru
jadi isteri yang baik dan taat pada suami
itu saja dari saya yang belum kawin.
wedding saya korang tak datang siap!!
ini amaran..
muahaaaaa






No comments:

Post a Comment