Wednesday 16 November 2011

sayu

tiba-tiba malam ni hati saya sayu. Saya tau setiap orang pun sayangkan pasangan masing2. Begitu juga saya.Pekerjaan encik tunang memerlukan dia travel setiap hari. drive beratus kilometer sehari. Risiko sangat besar ketika driving kan. setiap kali dia nak kemana2 hati saya mesti risau. setiap kali dia sampai ke destinasi dia, saya sangat lega.Kalaulah apa2 berlaku pada dia, saya tak tau apa akan jadi pada saya. Tuhan..kau ambillah apa saja dariku asalkan bukan dia dan keluargaku. Biarlah tuhan ambil nyawaku dulu sebelum dia. saya tau setiap yang hidup pasti mati. Tapi ketakutan saya kali ini sangat nyata. Lagi2 selepas kehilangan sepupu baru2 ni akibat kemalangan jalanraya. Siapa sangka raya aidilfitri lepas merupakan kali terakhir perjumpaan kami, tau2 je aidiladha baru ni dia terlibat dalam kemalangan. Sekelip mata dia pergi tinggalkan anak2..nauzubillah..janganlah ia terjadi kepada saya..amin...-al-fatihah untuk kak ati dan rizki..

No comments:

Post a Comment