Tuesday 10 January 2012

kenapa kau benci aku?

kenapa?kenapa?kenapa? Aku tak mintak kau sayang aku. Tapi jangan benci aku. Aku tak suka bermusuhan. Sudah-sudahlah.. Apa yang aku cakap takde kena mengena dengan kau. Janganla kau nak sentap. Aku tak kenal kau. Aku tak pernah cari pasal dengan kau, apa lagi membenci kau. Aku tau kau baik. Maafkan aku kalau aku pernah buat salah dengan kau. lupakanlah kisah yang dah berlalu, aku pun dah maafkan kau. Kau pernah sakiti hati aku tapi itu dulu. aku memang bukan manusia baik. tapi aku sedang cuba jadi yang terbaik. mungkin kau jauh lebih baik dari aku. Alhamdulillah... mari. tahun baru ni azam baru, jom kita berdamai. kita tak perlu berkawan, tapi cukuplah berhenti mengata sesama sendiri. hati sendiri juga akhirnya yang sakit kan?

No comments:

Post a Comment