Friday 6 January 2012

KENIT

Aadhoiyai..apa suda jadi dengan ini belog..setting tiba-tiba lali..aiyoo..manyak pusing..sudah tukar rupa, tercomel sangat pula..tarak suka ma.. tapi terpaksa kerana tidak punyai masa yang banyak untuk mencantikkan dengan lebih cantik.

Huhu...lately saya rindu sangat dengan kenit2 saya..haa..saya baru dapat kenit baru. mohd alisy syamsi..kakak ipar bersalin 30disember yang lalu..belum berkesempatan jumpa dengan kenit umie yang baru tu..dah habis pantang la baru jumpa. Silap2 wedding umie nanti baru alisy jumpa umie kan..hai alisy..umie's here..

tapi saya takla rindu alisy, sebab dia kan baru lagi..saya rindu kenit yang lagi 4 orang tu...bila dah tensi2 study ni, kalau kenit2 tu ade mesti release tension. erm meh saya kenalkan kenit2 kesayangan saya.

hello..perkenalkan the only one hero...setahun yang lalu la..skarang da dapat geng..baby alisy.hai..nama saya kashaffi..saya berumur 1thn 5bulan.saya ni hyperactive. Selalu buat ibu nangis sebab nak pengsan jaga saya. bulan 5 ni saya dah nak jadi abang. Sebab tu saya suka buat perangai. Nanti ibu mesti layan adik je kan bu??

hye..saya sara nuradreanna..tapi mama dan umie dan semua panggil saya pwincess kadang2 yaya. Saya ni sopan santun je. Almaklumla saya perempuan. semua orang geram dengan kelembutan saya. tapi dalam lembut2 saya ni kelakar orangnya. mungkin di sebabkan papa dan mama saya loklak sket.. saya suka makan apa yang papa suka makan. contohnya pisang. papa saya dari kecik hantu pisang. nampaknya dah berjangkit pada saya. eh saya pun nak dapat adik bulan 6 ni..seronoknya saya dah jadi kakak..

ni papa pwincess..hensem tak?
eh tak nampak la muka papa rupanya..
papa saya handsome, sebab tu mama terpikat. hitam2 manis..
eh pwincess lagi..umie ni..asyik snap pwincess je..snap la abang kasha pulak
hai hero..jumpa lagi..termenung kenapa tu cik abang?? tengok yaya ye?

paklong paklong..yaya tengok apa tu..jomla main ngan abang kasha..
ha..ni 1st time ibu, nenek, paklong, maklong, mishu and umie bawak kasha naik LRT. kami pegi sogo untuk shopping.. mula2 abang takut sebab laju sgt train ni tapi bila dah balik, bila abg tengok train tinggalkan abg, abg terus golek2 atas lantai. kenapa train tu tinggal abg ibu??
kasha: ish besarnya kerusi ni kan yaya? besar nanti yaya nak kahwin dengan abg x?
yaya: ish taknak lah, kite kan adik beradik.memang kita tak haram kawen, tapi tak bestla kahwin sepupu, tak berkembang.
kasha: betol betol betol

ha ni si gadis besar yang baru je dapat adik baru. ni la kakak alisy. Nor rizqisha sofea.
sekarang qisha dah tak nak pegi rumah nenek kalau mama takde. dulu boleh je. sebab sekarang qisha tak boleh la jauh ngan mama..sorry ye umie buat perangai depan abi hari tu..

herm ni pulak kenit tunggal encik tunang . arissa..paling tua dalam ramai2. baru je pandai bercakap, jadi keje dia bercakap tak henti2. melentik lentik je bunyi nya. rindu nak dengar celoteh dia. pun akan dapat adik next month.insyaAllah.. so kira la brape kenit yang saya akan dapat tahun ni. semua kakak, kakak ipar n bakal adik ipar preggy ye.sepatutnya semua this year deliver tapi alisy keluar awal sebab mama dia tumpah darah.kalau tak empat2 sebaya. pregnant ni memang berjangkit. jangan jangkit ngan saya sudah la..haha..tak ready lagi la..next year boleh..huhuu..
jom lah tengok aksi hero n heroin cucu2 mohd radzuan adam and zamiah saleh

-





-






-







-









-











-











-
























dah boleh berkomunikasi dah diorang ni. tak sangka.rasa baru je lahir diorang ni. tu lah..betapa cepatnya masa berlalu.
comelnye..geram..rindu...
datangla tengok umie kenit2 semua...

No comments:

Post a Comment