Wednesday 18 January 2012

the process continue


Ok.. Gambar diatas adalah banglo osmaniah tnb


1. Honeymoon

Encik tunang dahpun booking banglo di atas untuk honeymoon kami..pre honeymoon atau honeymoon???tanya sama pokettt...hehe..tak kisahla mana2..tapi ikut dlm list dream pre honeymoon memang ada cameron kan..so satu dream dah tercapai..tak sabar rasanya nak rileks kan diri after berbulan bertungkus lumus...penat ye adik2 nak kahwin ni..bukan poket je nak kena ready,mental fizikal juga. Nak bergaduh lagi..pendapat tak selalunya sama..tapi mujur encik tunang ni banyak mengikut je..apa yang saya rasa cantik, cantik jugakla untuk dia. Jadi senang jugak la untuk saya. Saya pulak kalau nak pilih brg2 tu fikir jugak kemampuan dia, even tak keluar duit sendiri, kena jugak la fikir..kalau tak lepas kawen makan pasir la jawabnya.. (ini tipu) paling tidak makan maggi ye dok?


2. Rantai batal air sembahyang

Pun dah beli. Rantai design memang camtu la kan...so camtu je la saya beli.camtu camno? Tunggu la lepas kawen saya upload ye. Cuma cincin, nak beli kat kampung balik nanti.suka loket saya..sweet je..hehe...


3.baju sanding

Dah pegi fitting last saturday kat ipoh.baju saya ok tapi baju encik tunang gedabak.same je macam baju nikah..tak taula sebenarnya diorang ni ukur cmane..memangla nak marahkan..lagi lagi baju nikah tu..tak ke sepuluh kali nak pegi masjid india yg jam tu?saba jela mak enon..tu je kot setakat ni..even tgh final sempat jugakla saya curi masa buat semua ni. Next tuesday photoshoot untuk prewedding plak.nebes aiiii..


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment