Wednesday 7 March 2012

kena kidnap

hee..aku kena kidnap ngan laki sendiri..dia kena outstation kat kuantan so haruslah bawak bini bersama..1st week kelas boleh ponteng lagi.. tapi agak bosan la tunggu dia habes meeting kol6 nanti...what to do kan..jumpa malam pun tak mengapa la..

pagi tadi aku sampai dan hantar incik suami ke office then balik rumah akak sambung tido la..apa lagi aku boleh buat kan..ni baru bangun and nak pegi kidnap kenit kashafi plak..before tu basuh kete dulu...mana tah aku nak bawak si kenit tu ek..kalau tak membuas bolehla bawak ke ecm ke apakan..

herm actually aku ade plan nak buat entry panjang about my wedding..tapi belum berkesempatan lagi...plus gambar pun next week baru siap..cant wait!!! and also plan untuk entry life after married..sebelum aku lupa perasaan ketika saat2 tu kan...yuhuu..ok, kereta pun nampaknya dah siap..so, see you in the next entry..

No comments:

Post a Comment