Friday 16 March 2012

Majlis Akad Nikah

Yaa..semalam dah collect album dari encik photographer apiq so, this is our solemnization ceremony.. majlis favourite saya antara ketiga-tiga majlis kerana majlis ni majlis yang paling bermakna. Malam bersejarah buat kami.. 

 encik suami nebes ler teww..
 saya yang lambat turun..

 sentuhan Nor Fazrah
 time ni dah kelam kabut macam apa. Nak nangis pun ada
 beloved papa
 encik suami yang bengang sebab turun lambat. takut kena tanya macam2 ngan pak imam..huhuu..
 antara saat yang syahdu.. pa minta keizinan untuk nikahkan saya.. sumpah sedih!!

 yes pa.. kakde setuju..hukhuk..
 dup....dap....dup...dap...



 dupdapdupdapdupdap masa ni jantung dah laju masing2


 Syukur Alhamdulillah...dah selamat






 ok, masa ni paling kelam kabut sebab nervous lagi..terabur skali. patutnya encik suami bukak purdah dulu baru sarung cincin dan rantai and baru salam tapi dah jadi tah pape..tak pelah, yang penting dah selamat semua
 masa ni airmata dah tak dapat nak tahan lagi..berderai jua..same goes to ma and mak.. dont worry ma, i'll always be ur daughter dunia akhirat insyaAllah..kakde takkan lupa jasa pa dan ma
 mak pun nangis..
 six sister yang turut gembira 
 BFF sampai mati..i heart you!!
 fawra..
 dilla..tapi aida tak salam aku or pic ko takde nih??
 nervous dah hilang ketawa tak hengat
 my love my heart my soul



 renjis renjis dibilis..his turn..next is mine
 touch-up sket









 my turn
 yeah..we are officially husband and wife







 we are happy together



 Mrs Azlan
 family in-law




saya yang nervous..speechless lah waktu ni..tak tau nak cakap macam mana perasaan masa ni.

next entry outdoor session..reception lambat sikit oleh kerana masalah teknikal, dvd tak dapat kat tangan saya lagi. masih ada pada photographer.

No comments:

Post a Comment