Tuesday 18 September 2012

Buah hati ummi

Today, Im 29weeks pregnant..yeah..saya sangat enjoy this pregnancy..tak sampai 2bulan lagi untuk saya menikmati saat-saat ini dan seterusnya menikmati saat yang lebih indah bergelar ibu december nanti, insyaAllah.. Hrm..iman sekarang makin kuat menendang dan banyak bergerak..selalu je berombak perut ummi ni..tapi saya tak pernah jemu untuk rasa takjub dan rasa sangat teruja..Maha suci Allah yang mencipta kejadian ini. Sungguh istimewa.. Setiap kali dia bergerak tuhan je tau betapa indah perasaan itu. Tak pernah tergambar pun sebelum ni. Dapat tengok pulak muka dia tiap hari, lagi la bertambah sayang.. Dia memang pose betol untuk tunjuk kat ummi n abi. Macam tau-tau je ummi tak sabar nak tengok dia. So, dia tunjuk dulu la sikit muka dia..Ramai orang cakap im so lucky dapat tengok sejelas ini muka baby cos diorang pun even scan 4D still tak jelas muka baby and sometime baby sorok muka..tapi iman sangat sporting, siap menguap lagi masa doc snap pic dia..geram ummi tengok..


Nah..ni la dia buah hati pengarang jantung saya..tengok tu hidung dia, sebijik hidung abi dia, tengok plak ummi dia kat sebelah yang tiru memek muka dia. samakan??hehe..orang lain tengok tak tau la tapi saya tengok memang iras muka saya..hehe..Gambar ni la peneman sekarang..hari-hari tengok dia dan hari-hari buat saya makin bersemangat meneruskan kehidupan saya. Perasaan takut tu memang tak payah cakap la kan, memang ada..tapi saya perlu kuat dan nak tak nak saya perlu harung jugak nanti. Semoga ummi dan iman berjaya di dalam perjuangan itu nanti. Doakan saya dan baby ye kawan-kawan..

No comments:

Post a Comment