Tuesday 14 October 2014

Cerita campur2

Assalamualaikum
Bila dtg mood nak membebel stat la aku bukak bloggerdroid ni.

Hrm baru melepasi fasa yg sgt mencabar baru2 ni. 4hari aku melepek tak bgn2.. ramai syak aku pregnant..debor la jugak.. lagi2 anak tgh 7bln..dulu iman 7bln la aku pregnant. Fobia bak anggg!! Sampai 2kali buat upt..before raya aku dah tumbang 2ari pastu 2ari nak raya sihat pulak..abes je cuti raya tumbang balik..kali ni 4ari flat. Giler arh..pastu br nak sihat anak2 pulak sambung demam..aku bukan demam tapi tak tau la badan jadi lemah..ketar2 badan..loya tekak..mau xsyak pregnant..ni tgh berperang pulak dgn diorg demam pulak..xpe lah asal aku sihat. Masa aku tumbang kesiannye..arh malas nk cite..taknak ingt perasaan sakit tu langsung xsyok skt bila dah ade anak ni. Klu ms single blh la lyn skt tdo je kan. Ni nak tdo xsampai ati anak ngek sana ngek cni..

Cite raya pulak..raya haji kat temerloh..semua adik bradik aku ade..syiokkk..kebetulan hari raya jatuh pada birthday pa.. so raya makan kek la kami...syiokkk!!sedapnye kek..nak lagi!!arhh abaikan penggila manisan nih. Malas nak layan perasaan. Dah la laki xdok ni. Sape nk tlg bli kek nnt. Raya kami lepak umah je..kumpul ramai2..lepas acara bergambar acara tido. Petang bakar daging pacak pulak..tu je..mlm balik jengka..simple n done cerita raya. Pendek je.hahaa..

Psl rumah mcm takde progress...sbb mmg tggu dapat kunci je la..last week ade perfect living kt zenith. Aku kemain excited nak g...sekaliii aku tak sihat...kecewa tak terkata wehhh.. harap2 ade lg la dlm tempoh 4bln ni...aku nk g sgttt taw..sedih!!!  So xde la dpt nk book or beli pape..sob..sob..blom rezeki mungkin.

Psl mata pulak..eh apahal mata?? Mata aku dah ngantuk. Kihkih...so sayonara selamat tinggal...tata..hujan pun dah turun..mari tarik selimut!!

No comments:

Post a Comment