Wednesday 1 October 2014

Moling 1st time demam...

Assalamualaikum

26sept lepas genap anzalea 7bulan.. Alhamdulillah...  dan isnin baru ni dia 1st time demam. Siannye moling aku tu.. demam baik je.. abang pun demam baik je..xde meragam ke ape.. cuma klu abang bile aku jerlung ngan air beras cepat turun suhu..pastu demam on of.. adik pulak tak makan la air air beras ni..jerlung lah banyak kali pun tetap suhu xturun2.. klu turun pn sket2 je.. so badan die especially kepala panas sgt!! Suhu paling pns dicatatkan 38.8..tggi tu..risau aku.. so ptg tu bwk pegi klinik..balik bg mkn n bg mkn ubat muntahh pulak..so xsampai hati nk bagi lagi..so mlm tu masih demam..tp tido tetap tido..xdenye bangun2 menangis ke ape.klu nangis pun kejap2 camtu jela..letak dlm buai lena semula..so esok tu lepas breakfast bagi lg ubat.. Alhamdulillah lepas pada tu die tdo and suhu pun turun...so xbg dah ubat pastu. Tapi die asyik tido je la..ubat selsema ngantok kot..mujur jugak sbb aku plak berjangkit xsihat. Tp xdemam cuma loya tekak n rasa lemah badan..ketar2 camtu. Seharian melepek je. Seksa sgt klu umi yg skt..kesian anak2..nk bg anak mkn pun xlarat.. pastu mlm td dah ok siap blh dinner kt tg lumpur. Skali mlm td masa tido rs lembik lg..takottt giler ni kot2 preggy ke..mampos aku..tp bile pg td cirit birit so mcm lega..aku syak just keracunan makanan..ape aku mkn pn xtao laaa..smpi mimpi buat upt n negative..tp mmp kan selalu terbalik..tu yg risau sgt ni..nk cek jugak la kalau xbaik2 lg..huhuuu..klu ade..huwaaaa...xtau nak ckp ape la..dah cucuk pun still subur..nah belanja gambar org demam tp ttp comey to the max!!hahaaa

No comments:

Post a Comment