Monday 23 February 2015

China puloppp...

Finally blh pun post entry2 percutian... sekian lama terperam sbb tak lepas2 nk post...line slow barangkali...

China pulokkk...sape nak ke china??yg pasti bukan ahkakkk... hubby ahkakk.. skang outstaion sampai shanghai sanaaa... untunggglaaa...sob..sob.. 1st time ni nak berjauhan yg btol2 jauh.. tumpang happy..tumpang bangga tapi tumpang takut jugakkk... hrm..risau la jugak.. harap2 semuanya selamat...

Bila sebut dia nak kena ke china dalam kepala terus ingt shopping la...huhuuu... tapi kenapa la selalu wrong timing... penggunaan duit adalah pada tahap paling maximum skang.. tak sampai hati nak mintak macam2 kat hubby plus hubby aku mmg jenis xpandai membeli..nak beli pape mesti nk pendapat isteri tersayang ni terlebih dahulu...so aku mmg xverangan nak mntk baju2 ke handbag bagai...kirim powerbank sudaaa..ngan casing hp..ngan luggage..eh tibe2 mcm bnyk list.. muahaa... yang penting aku mintak die beli baju n toy anak2..sane kan segala bnd murah.. ikutkan barang rumah pun murah2 sana..kalau lahh aku yg kesana setel la masalah kann...huhuu..

Tapi ape yg penting aku nak die pulang ke pangkuan kami dgn selamat..huwaaa ayat mcm nk lepas laki pegi perang je... jauh disudut hati mmg risau...skarang ni mcm2 bnd kan jadi.. insyaAllah xde papelahhh...

Selamat pergi dan pulang sayang... eh tapi die belum pegi taw..next week die berangkat..sob..sob...

No comments:

Post a Comment