Wednesday 25 February 2015

Happy 3rd anniversary to me n him

Alhamdulillah... tepat jam 1018 mlm td genap 3thn bergelar istewiii.... mcm tak caye je dah 3thn berlalu... dah ade 2 anak pun.. takde ape yg mampu dikatakan melainkan syukur dikurniakan lelaki terbaik yang sempurnakan hidup aku.. bermadah helah ni mmg bukan aku..tak pandai..ape yg aku tau..syukur dan bahgia dgn ape yg aku miliki hari ni.. he's just a perfect husband that I couldnt ask more... kadang2 ade jugak kekurangan die kat mata aku yg buat aku rs nak sound die suruh berubah..tapi aku ni sempurna sgt ke??? So terima je apa adanya.. yg pahit tu telan jelah.. dah dia suami ko kan..ko yg pilih dia.. mane ade manusia sempurna...cukup baik die sygkan aku dan anak2 dan berusaha setiap hari untuk buat hidup kami senang... aku tau dia pun mcm aku..masih belajar utk jadi yg terbaik setiap hari... kehidupan berumahtangga ni tak la sentiasa manis je.. ade jugak pahitnya..thats life kan.. cuma aku harapkan Allah panjangkan jodoh kami sampai hujung nyawa kami...tetapkan hati kami untuk terus saling mencintai...

Sambutan pulak for this year takde plan pape lagi..ingt nk masak special dinner kat rumah pulak..taknak celebrate kat mane2 restaurant ke ape.. kalau dinner kat luar pun dgn anak2 yg tak blh berenggang takde maknanya jugak kan..baik kat rumah..time anak dah tdo...boleh mkn sambil sembang2... but not today...tak sempat buat preparation sbb smlm baru perasan yg harini anniversary... padahal semalam keluar je pegi ecm...sabaaww jela..br 3thn dah lupe.. klu 30thn??? Ggrrr.... esok plak xsure sbb maybe kena follow dia outstation ke kota bharu pulak..dah di ajak follow kita follow aje..padahal baru jumaat lepas balik dr kelantan..weekend ni jela kot...weekend ni last die free then class dah start... so lepak kuantan tgk progress rumah... smlm pegi site visit tgk mcm dah nak siap...tggl nak pecah dinding..plaster dinding..table top..pasang mosaic..cat dannn siap la kot...cant waittt!!! Eh tibe2 lari topik...

Happy anniversary sayang!!!! Cuma nak ckp I love u to the moon n back n moon n back n moon n back...hahaa...dan terima kasih untuk segala-galanya... nak baby lagiii... ehhh... hahaaa... bye!!!

Ulang tayang gambar pre wedding..hahaa... yang lain pun banyak ulang tayang ye.. mohon sabar..sebab mmg jarang dpt selpie ber2..anak ramai chuolllss..

No comments:

Post a Comment