Wednesday 25 February 2015

Home progress...

Pagi tadi pegi kedai tiles utk pilih tiles dapur dan toilet... ketidaksabaran yg amat tinggi melanda diketika ini... tak sabarnye nak tgk mcm mane rupa dapur dah siap nanti... actually aku ada masalah tak dpt imagine cmane rupa dapur bile nak pilih tiles.. agak pening la jugak.. tak tau la ape hasilnya..xtau dinding dgn lantai matching ke x nnt... dah puas study..google sana sini.. jadi redha jela ape pun hasilnya nanti..bukan  senang ye nak pilih tiles ni rupanya... dlm kepala tu ade idea tapi xtau mcm mane nk express kan idea tu.. nak yg mcm ni xde stok.. yg ade xmatching.. dah ok org kdai tu pulak ckp xssuai.. kadang2 husben pun ckp tak okay.. mujur td lea tidur..dapat la otak aku bertenang sket.. halfway die bangun.. masa tu dah start serabut tak blh pk.. end up confirmkan jela.. cuma nnt takut xmatching dgn pintu kabinet.. dlm kepala pintu kabinet nnt adalah white n gray..tp td tiles color mcm cream and brown.. stress nyaaa... rasanya kena seharian kat sana and alone baru blh buat keputusan terbaik.. senang2 esok kc buat all white je..lantokkan org nk ckp cepat nampak kotor ke ape.. dapur aku..aku yang jaga..pandai2 la aku!!! Hari ni diorang nk pecah dinding...so dapur asal nnt akan jadi dining.. sabtu ni baru blh site visit lagi kot...tak sabarnyaa... even masterbed kecik tp dapat dapur besar pun best kot...huhuuu... lepas ni malas masak lagi xtau la kannn... tak sabarnye!!!!!!

No comments:

Post a Comment