Wednesday 24 February 2016

Penang day 2

Day 2.. Anak2 bgn awal... Sebelum husband g keje diorang dah bangun... Berzikir ajak mandi pool... Aku buat tak dengar je.. Sbb tau sangat2 pagi2 ni sejuk.. Klu terjun skarang confirm la 2minit diorang ajak naik dah... So tunggu kol10 br turun... Tu pun 5minit je dah ajak naik..sejuk lagi even kol10... So bawak diorang berjemur main pasir... Sampai kol 11 lebih baru terjun pool semula... Kali ni takmo naik dah la..syiok mnd..umi yg xtahan takut burn.. Berendam sampai kol12 kot... Naik makan.. Lepas makan semua tido sampai kol4.. Aku plak jenis susah la nak tido ptg ni..sumbat rasa xtau nak buat ape..hihuu.. Kol5 lebih husbad sampai terus keluar.. Jalan2 feringgi lg..malas ke bandar takut jem.. Husband ajak g hard rock since die memang buat collection tshirt hardrock... Husband srh pilih skali utk aku tp aku xmo arh..tshirt lengan pendek..aku ni dah la jenis malas nk pakai inner la cardigan ape bagai.. T-shirt hard rock paris pun aku pakai kat umah je..kesnya malas pakai cardigan laa..panas hoiii..kose aku!! So aku just ambek teddy hardrock.. Ingat nak buat collection teddy tu lahh...so this is my 1st collection... Ruginya tak suruh husband beli masa g paris.. Kalau tak dah ade 2 collection.. So lepak feringgi sampai kol7 gak kot..sampai hotel dekat kol8... Balik mandi2 rehat2 husband ajak lepak2 kat bawah...tgk view malam and lepak kat courtyard... Takde angin..so dlm 10mnt gak kot lepak anak2 ajak naik dahhh... So habis day 2..jom lyn gambar...banyak nihh..


See.. Br 5mnt terjun dah naik berselimut
Hey baby!! Thats mine ok!! Jgn perasannn
My very 1st collection!!!


Sekian day two...


No comments:

Post a Comment