Tuesday 2 February 2016

Sembang business

Rasa nak menyembang kt blog tp xtau nak sembang ape..so marilah sembang business sket.. Semalam satu hari yg bagi aku satu experience baru.. 1st time take risk buat ig review dgn blogger kesayangan....kak pilla... Aku suruh dia review Granola.. Which is new product dlm syazirashop.. Granola ni macam oat..tapi dia ade buah2 kekacang dan di gaul dgn gula nipah... Rasa die memang sedap!! Takde lg org beli kata tak sedap..hihiii... Then dia makanan kesihatan... Untuk org diet sesuai sangatlahh.. Buat kudapan untuk budak2 pun bolehhh.. Boleh mkn ngan susu.. Aiskrim.. Yogurt... Jelly.. Makan dgn buah pun boleh...nice sangatttt... So memang org malaysia ni suka gak la bnd2 mcm ni...

So.. Sesaat je lepas kak pilla review menangis dibucu katil...aku xprepare..dengan tak masak..tak makan lagi.. Whatsapp masuk menderu nonstop sampai malam..masa maghrib je cool down sket.. Last mlm td kol12 lbey..tp aku dah hanyut... Pagi smlm dah la bangun awaiii sblm subuh..mlm td kol10 aku dah selamat beraduu.. Tak pasal2 jugak malam tadi kena dinner kat luar...sian laki aku.. Sorry ye yang... Harini janji aii masak utk u!!!

Alhamdulillah..xsia2 buat ig review.. Berhasil sangat..senyum sampai telinga.. The best part sbb follower pun berduyun and friendlist kt fb pun bertambah.. So it's good utk luaskan kawasan jajahan untuk produk2 lain..lepas ni nak srh kak elly plak review... Awwww!!!sukaaaaa sangattt..

Thank you Allah...


No comments:

Post a Comment