Wednesday 14 September 2011

bebanan

tajuk entry je dah tak best kan? mesti korang rasa terbeban nak baca entry ni. Hrm..macam mana nak start pun tak tau. Semalam berlaku pergaduhan besar antara saya dan tunang. Semuanya salah saya. Tak mau la saya cerita apa punca nya tapi yang pasti semuanya berpunca dari saya yang pentingkan diri sendiri dan tak fikirkan perasaan dia. Yes, memang saya rasa terbeban dengan rasa bersalah yang amat mendalam. Saya telah melukakan hati dia dan saya benci tu. Saya benci dengan diri saya sekarang ni, tergamak saya sakitkan hati dia. Dia begitu baik pada saya, dia sayang saya sepenuh hati dia. Saya juga sangat sayangkan dia, sepenuh hati. Saya tak boleh kehilangan dia, saya takut kehilangan dia dan saya tak tau macam mana nak teruskan hidup kalau dia takde dalam kehidupan saya. Jujurnya saya begitu sedih sebab selepas apa yang saya buat dia masih melayan saya dengan baik walaupun hatinya cukup terluka. itulah perasaan yang membebani saya ketika ini..

sayang...peace..

My hurt just want to say sorry

Please know that i want to make things right again

I know i have hurt you

What i did is foolish and impulsive

If i could take it back i'd do so this instant

I truly didn't mean to heart you in any way

I know how angry you are

and what you must going through

So i hope you know

how sorry i am for all that happened between us

Please forgive me

I AM SO SORRY!!!






No comments:

Post a Comment