Tuesday 13 September 2011

Photographer

Sebenarnya blog ni saya create untuk mengabadikan moment2 ketika melakukan persiapan perkahwinan saya, tapi sekarang dah jadi macam blog tentang life saya. Entahlah, dulu suka share atau dalam nama kurang enak menjaja cerita kehidupan kat facebook tapi sekarang saya rasa dah menyampah dengan laman sosial tersebut yang seakan tiada privacy. Jadi baik saya cerita di sini yang sudah tentunya cuma orang2 yang close dengan saya je yang akan baca blog saya, sebab orang lain memang tak ingin kot.haha..tapi tak tau la kalau saya dah ade stalker or haters kan...kalau ada, saya bangga nih.

Erm mengenai persiapan perkahwinan saya, tak banyak la yang saya dah buat. Saya dah berdebar2 sangat ni sebab tak tau kat mana nak mula semula. lagipun saya dah berada kat puncak ni apa sangatla yang boleh saya buat. cuma jumaat ni saya akan bank in duit deposit kat photographer apiq. Saya suka sangat gambar2 dia lagipun dia bagi saya special price sebab dia kawan saya. tak percaya cuba tengok gambar2 dia. apiq

dan apa yang apiq bagi saya ialah
  • photoshoot sanding dan outdoor
  • pre-wedding
  • custom album
  • sticky album
  • frame
  • cd
tau tak saya dapat semua tu cuma dengan harga RM1800, seronok kan? saya dah survey harga pasaran untuk dapat kan semua diatas harga dia takkan serendah ini. tak percaya? google la sendiri.hehe..kalau ade pun confirm gambar die tak cantik. huhuuu

No comments:

Post a Comment