Saturday 10 September 2011

keluhan di pagi hari

hrm..esok dah balik puncak. sekejap je rasa dah 4bulan rupanya duduk rumah besarkan perut. memang besar la kan. tinggal 4 bulan lagi, jadi kena serius berdiet. sedih jugak nak tinggal kan umah tapi tak sabar nak tengok rumah sewa baru. ingatkan im2 rumah sewa terakhir dengan kawan2. rupanya ade lagi life macam dulu, yang pastinya tak la sehebat housemate dulu yang memang best gila2. Tapi sekarang rasanya dah tak perlu nak berkawan beria2 sangat sebab nanti akan menjadikan saya pemalas study.Asyik nak lepaking 24jam. Jadi set dalam mind kawan2 kat sini tak best.haha..eh xla..diorang best, cuma agak skema sikit la. Saya jadi segan, macam saya yang age 22 diorang 24, padahal terbalik. Sebab saya ni gila2 sikit kalau dengan kawan2. tak suka serius. dengan encik tunang saya serius, hehe... dalam 4 bulan ni dah berjanji tak boleh manja2 sangat.sikit2 nak jumpa, sikit2 rindu, sikit2 nak tengok wayang, sikit2 nak makan johnnys, NO NO NO kena saving dan kena control perjumpaan. No more dating2. nanti dah kawen kau dating puas2 ye. 4bulan yang akan datang ni pasti membosankan dan stress sebab nak study lagi dan mesti banyak lagi pertelingkahan dengan encik tunang bakal berlaku dalam membuat persiapan wedding ni nanti. Tu la yang aku lemah sekali. orang kata gaduh2 tu biasa la kan, tapi aku tak boleh la, rimas kalau gaduh. Encik tunang, tolong bertolak ansur sikit dengan saya ye. Saya akan cuba menjaga hati awak sebaik mungkin.ececeh..dah la, saya pun bosan dengan penulisan saya, sekadar melepaskan rasa dihati.

No comments:

Post a Comment