Monday 26 September 2011

Selamat hari Tua

arh..lama gila tak update blog ini, dah berhabuk dah. sangat busy. minggu ni sangat lah tertekan. ade 1 test dan quiz. study macam hape.hari2 bangun pagi. tapi tak dapat jawab jugak. hampes gile.. kecewa sangat. tak tau la ape nak jadi sem ni. sangat2 lah tough subjek nye. rasa tak mampu je. hrm jom cite ape yang berlaku selama saya tidah mengupdate diary bacaan sendiri ini.huhuu..

25 september which is my birthday kami berdua telah menjalani kursus kahwin dah sudah berjaya mendapatkan sijil. sebenarnya ia adalah sijil kahwin kedua saya sebab masa kat kolej dulu di wajibkan ambik kursus kahwin. Encik tunang adalah 1st time la pegi. so saya rasa dia sangat bangga bila nama dia tertera atas sijil kahwin tersebut. yay boleh kahwin dah..hehe..boleh dah ke?hopefully... masa pegi kursus tu sempat la kitorang jalan2 kat wangsa walk and jumpa kedai kad yang sangat gojes, comel nak mampos, Amazon. so, telah bayar deposit kad kahwin untuk promotion yang super duper murah lagi berbaloi..1000 kad biasa, 25 hard cover (part paling saya suke), 1000 kotak souvenir and 50 kotak souvenir untuk VIP dengan harga T_____________T. mane boleh bagitau. huhuuu...nah, ni je gambar yang sempat ambik masa kursus kahwin. Selamba je dia pakai round neck.orang len paling tidak polo-T..huhuu..





Thats week oleh kerana kekurangan masa kami tidak sempat meraikan harijadi saya. Jadi pada minggu selepas itu encik tunang telah membawa saya makan steamboat dekat danau kota. Nama restoran tak ingat sebab dah lama kot baru nak update. Gambar juga takde sebab manusia ni bangsa gila meroyan tengok makanan banyak gila. Steamboat tu ala buffet jadi saya gila nak makan semua makanan. perut lapa, ambil makanan terus ngap dan lupa untuk snap. padan muka.

present??mula2 takde...sedih jugak, tapi saya faham, kami nak kahwin dan banyak nak pakai duet kan..lagipun dah beribu habis beli handbag, jam bagai ko tak puas lagi ke??huhuu..so saya akur, takpela hadiah tak semestinya dapat di hari jadi saja. bila2 die nak bagi pun boleh kan...
dan....last week saya di kejutkan dengan jeng jeng jeng... galaxy tab 10 idaman hati sudah berada di dalam beg. Sangat gembira rasa nak lompat nak peluk nak cium dia...hehe..tapi tak boleh T____T lepas ni boleh update blog dengan tab saja..selamat tinggal mR Red..saya jual awak kat abang boleh??hehe...





No comments:

Post a Comment