Wednesday 17 August 2011

BERTANDANG

Hari ni saya baru balik dari kL..menemani bakal keluarga mertua shopping raya. Balik sini bakal mertua berbuka di rumah saya. Saya baru dapat khabar yang majlis bertandang saya nanti akan diadakan serentak dengan kakak encik tunang, kiranya majlis persandingan akak encik tunang dan majlis bertandang saya. Kakak ipar akan memilih warna merah dan putih untuk perkahwinannya. Ibu mertua pula mencadangkan warna kuning untuk saya dan encik tunang. Jadi tema di rumah encik tunang nanti adalah kuning dan merah. Hey!!jangan terkejut dan pelik la..itu warna selangor or warna mcD. Rasa pelik kan? Mula2 saya pun rasa begitu. Encik tunang pun rasa begitu. Tapi nah..tengok hasil penyelidikan saya...


Mat saleh pun buat tema ni taw..melayu kita tak berani, mak mertua saya lagi berani kan??
Not bad kan??
Hrm aqasha pun pakai kuning
cake dia comel kan??

Apa2 persiapan di belah sana saya tak mau campur tangan. Biar mereka buat apa yang mereka inginkan. Saya mengikut saja. Cantik bagi mereka cantik juga lah untuk saya. Pandangan dan pendapat orang tak sama. Jadi tak kisah lah kalau orang kata wedding saya ni tak cantik ke apa ke. Tu saja termampu kami buat. Kami tak mampu puaskan hati semua pihak bukan?? Yang penting cantik di mata kami berdua ok lah kan?

No comments:

Post a Comment