Sunday 14 August 2011

DREAM WEDDING


hye!!my first entry is about my dream wedding.hrm saya percaya setiap orang ada impian perkahwinan mereka yang tersendiri.ade yang suke simple ade jugak yang berangan nak macam wedding artis-artis kita..wedding of the year gitu...tapi orang biasa macam saya ni cuma mengimpikan sebuah perkahwinan yang serba sederhana.yang penting kehidupan selepas berkahwin.semua tu saya nak kalau boleh serba sempurna.tapi mustahil.takde apa kat dunia ni yang sempurna kan?Ikutkan hati memangla nak jugak wedding macam artis-artis kat luar sana.kat hotel.baju yang super duper cantik tapi sedar diri la ye,awak tu keje pun tak lagi.semua kos ditanggung parents and en.fiance.jadi apa yang orang bagi tu terimalah seadanya.duit ptptn sem ni pun bakal digunakan sedikit untuk wedding saya.haha...kejam kan, orang bagi ptptn untuk beli buku,aku nak beli cincin kawen encik tunang...nasiblah kan..ok lah dah taknak membebel..jom layan gambar wedding idaman kalbu...



peach and pink belacan insyaAllah akan menjadi tema wedding saya
pelamin kalau lah anak dato memang saya ambil pelamin ni.kt temerloh ni pun ada ala2 mcm ni cume die bulat2 saja xde la kerawang2 tu..harga tak survey lagi.kalau affordable,bakal menjadi pilihan hati
buat masa ni pelamin yang macam ni lah akan jadi singgahsana kami nanti insyaAllah
untuk akad nikah nak pakai macam jubah or dress macam ni
tudung pulak macam ni..arabic sket
gubahan idaman macam ni lah.tapi tak tau la pandai buat ke tak nanti
kek macam ni dah tanya haritu RM300..eh takpelah,masuk perut jadi t**i juga kan..hehe
kad pulak memangla berangan nak macam ni.hardcover,class gtu..tapi....
nanti last2 orang buang jugak kan..ade few friends je pun yang akan simpan,so kad ni pun ok ape..letak riben2 sket jadi la cantik..70sen je..

for now tu je yang saya dah survey.untuk baju sanding,persalinan dan bertandang dah ada pilihan hati tapi takde gambar la..kalau rajin saya upload nanti ok..


No comments:

Post a Comment