Monday 15 August 2011

DREAM WEDDING PART II

Hye love!rupanya banyak lagi saya nak story tentang perkahwinan idaman saya.eh kawen setahun sekali je...eh,itu raya..(tak lawak) kawen sekali je seumur hidup jadi haruslah kita menjadikan dia saat2 terpenting dalam hidup dan dilakukan seteliti yang boleh..haha ayat tunggang langgang.saya bukan penulis.ok back to topic, perancangan yang sangat teliti adalah sangat2 perlu apa lagi saya adalah seorang student. ingat saya banyak masa ke nk buat preparation ni? sebab tu lah orang nampak saya bersungguh2 or over atau kata lainnye galok@selok untuk melakukan persiapan.bukannya apa, nanti nak fikir exam lagi,assignment lagi, macam2. orang yang kerja ni lain, dekat ofis je fikir pasal kerja, balik dari office dah boleh buat gubahan, pegi butik pengantin dan membuat persiapan lain. saya pula dah peruntukkan masa untuk fikirkan persiapan kahwin hanya pada sabtu dan ahad. isnin hingga jumaat kembali menjadi student. penat kan? semoga semuanya berjalan lancar. Amin... oh ye, tarikh kahwin setakat ni belum confirm, so taknaklah menghebohkan. insyaAllah dalam february..jom berangan bersama saya...kali ni bukan berangan untuk majlis perkahwinan tapi..HONEYMOON

haruslah kota cinta...paris
florence italy..lurve the building..rare,unique,awesome!!
nak pakai bikini tepi pantai hawaii..huwaaa pengsan

TETAPI......semuanya hanyalah impian semata2. insyaAllah kalau tuhan nak bagi rezeki, sampai jugak..tak kesahlah honeymoon ke sepuluh pun..tapi first ni memang dalam mimpi je.ke ade sape2 nak sponsor..ok mimpi lagi.sudah.



No comments:

Post a Comment