Monday 15 August 2011

PREPARATION

hrm majlis saya mungkin dalam 6bulan lagi. jadi memang logic kalau persiapan baru 10%. itupun dah kira awal. setakat ni dah beli semua barang hantaran untuk saya dan dia. cuma yang tinggal perfume. perfume orang cakap jangan beli awal2 nanti die menyejat atau hilang bau. so yang tu biarlah dalam bulan12 baru beli. hantaran kami simple and sikit je. nak upload jugak ke barang hantaran ye? tak perlu kot ek, nanti tak suprise plak..encik tunang akan memberi saya
  1. senaskhah Al-Quran
  2. handbag
  3. jam
  4. sunglass
  5. perfume
  6. sirih junjung
  7. kek
  8. coklat
  9. buah
saya pula akan menghantar kepada encik tunang

  1. kasut
  2. sling bag (lelaki pun ade handbag tau)
  3. jam
  4. sunglass
  5. perfume
  6. set penjagaan diri
  7. sirih junjung
  8. kek
  9. buah
  10. coklat
  11. puding


ok, ni alyah. so apa kene mengena die dalam wedding saya? jemputan VVIP? haha..idakle.. saya telah membeli baju yang di pakai alyah ini daripada designer baju ni. dan designer tersebut akan design kan tudung and purdah seperti yang saya impikan. satu impian mungkin tercapai ye di situ. tapi harap2 jadi la..dah bayar pun deposit half untuk baju ni tapi ade bad feeling sket.harap2 takde pape lah ye. harap2 dapat la saya menyarungkan dress ni di majlis akad nikah saya.
gambar pelamin ni saya ambil dari butik pengantin pilihan saya kat temerloh. d'farhana collection. bagi saya d'farhana butik paling updated skali kat temerloh. baju-baju die mungkin kurang menarik bagi saya tapi pelamin dia boleh lah ala2 rins suzana camtu. tapi baru2 ni ternampak c-kin anggun punya pelamin. lagi latest punya pelamin. macam dah berubah hati pulak. kita tengoklah nanti ye.
ok, ni minah gedik dah pegi fitting baju. baju peach memang tak de banyak, apa lagi kat temerloh. jadi bila jumpa terus excited. baju ni pun baju baru. jadi mungkin ambil baju ni sebagai persalinan. baju ni dari butik pengantin aida. jalan kaki je dari umah saya. tapi pelamin dia agak tidak cantik. kawan saya dah pilih butik ni untuk wedding dia, tapi hasil dia amat tidak berpuas hati di mata saya. make-up die memang telah menampakkan kawan saya yang cantik jadi tak cantik. sori kak aida. saya tahu kak aida takkan baca blog saya.hehe...saya kan jujur..

setakat ini sahaja preparation yang saya dah buat. akan update lagi nanti setiap kali dah tambah 10% persiapan. boleh??

No comments:

Post a Comment