Monday 15 August 2011

DESTINASI PILIHAN

ok dah sedar diri takkan mampu pegi ober da sea kita berangan dalam negara dah la...kat mana2 pun kalau dah dengan si suami pastinya akan membuatkan anda sangat2 bahgia kan? kata honeymoon, saya membayangkan diri saya akan dilayan bagaikan tuan puteri, menikmati saat2 bahgia di awal peringkat berumah tangga.haha..sangat gedik. ala takpe la..masa ni je pun nak bermanja-manjaan lepas ni banyak benda kita nak gaduhkan, ye tak sayang? hehe..gaduh sikit2 tu ok la..jangan la sampai mengganggu konsentrasi pembelajaran saya ye incik bakal suami!!hrm jom semak yang mana agaknya encik tunang nak bawa saya nanti. saya dah senaraikan, cuma minta dia pilih sahaja..jom jalan-jalan....


tempat yang paling sangat2 ingin pergi. akan cium encik suami 80juta kali kalau di bawa ke sini..sipadan island..sangat cantik dan sangat ingin ke sini..kalau tak cukup budget, lambat sikit pun tidak mengapa, kita boleh pre-honeymoon dulu dekat tempat2 di bawah.
tioman island..air yang jernih..nampak peaceful bukan??
avillion port dickson..taknak resort lain, hanya avillion. saya sangat suka water chalet.
ini tempat sudah selalu pergi dengan en tunang. tapi bukan berdua ye, bahaya!! bahaya kenapa? kerana tempat ini dingin.haha..kami dah dua kali ke sini bersama family tercinta. So lepas ni nak pergi berdua pula. gambar sekadar hiasan...hehe
ha..yang ni, lepas kenduri pun boleh caw pergi. dari rumah saya 2jam dah sampai. atau mungkin tak sampai 2jam. ini sangat2 di suggest untuk pre-honeymoon

sekian..

No comments:

Post a Comment