Friday 12 September 2014

Mimpi menakutkan dan sedih

Assalamualaikum

Mimpinye malam tadi tapi sampai hari ni aku terbawak2..sedih..takut.. mimpi hubby mati.. Nauzubillah...

Takut sangat sampai bgn tdo pun nangis lagi..tapi lepas hubby g keje la. Kang aku nangis depan die die ckp aku saiko plak. Mimpi pun lelebih sgt nangis.

Haa..giler kau sape tak takut org paling kita sayang kita cinta pergi tinggalkan kite. Ya Allah..aku mohon Kau ambil ape saje dariku asalkan bukan suami dan anak2 ku.. tak dapat aku bayangkan hidup anak2 aku tanpa abi. Kalau iman tu dah pandai sangat time ptg je dah agak2 time selalu abi sampai rumah, mmg melekat jela die tggu abi die sampai.. kalau abi ade seronok je die. Kawan sepermainan la katakan..main kejar2..lawan2..jilat2 badan..er mcm2 aktiviti 2 branak tu..

Aku? Dah la tak keje. Nak bergantung pada sape? Hrmm..tu la satu lagi kekurangan nye kalau tak keje ni. Hidup bergantung pada hubby..sok kalau jadi pape jatuh terduduk aku. Nauzubillah... Kau panjangkanlah umur suamiku Ya Allah..

Dah la..taknak cakap lagi..takut.. abi..umi syg abi sgt2 tau tak..abi please take a good care of urself..drive safely..plis and plis jgn main game while driving. Bahaya syg...please syg..im begging u..ingt mi dan anak2..we need u..

='(

No comments:

Post a Comment