Thursday 18 September 2014

One step closer

Assalamualaikum

Alhamdulillah...sekali lagi aku panjat kan kesyukuran padamu Ya Allah...terima kasih atas rezeki Mu ini. Loan dah lulus. Semalam last day if loan tak lulus discount yang 6% dah jadi 4%.. husband ckp if loan lulus lepas je pada hari semalam dia nak cancel sebab disc dah drop 2%..banyak tu 2%..so dia nak cari rumah lain. Aku dah macam down gak la semalam.. tu pun salah satu sebab semalam aku rasa down sangat. Finally dah tertulis rezeki kami.. so lepas ni baru lah boleh betol2 plan ape nak buat. Dah boleh dah berangan lebih2 lg..yay!! One step closer... 1st thing nak kena cari of course la grill and timber flooring..lepas tu kipas and downlight.. tu je yang penting kot. Pastu dah boleh masuk rumah. Kalau hubby ade rezeki lebih boleh extend bilik dulu. Master bed kecik sgt..so ingt nk depankan sket.. nak main kejar2 dlm bilik kot..hahaaa...

K la..banyak bnd nak kena survey ni..plus aku dah start business dropship. Agak bz lately..next aku cite psl business next entry...ceaa..happy sangat nih!!

Till then Assalamualaikum.....muahhhh sket!!!

No comments:

Post a Comment