Monday 12 December 2011

borak-borak berisi bukan kosong

haihh..orang tengah sibuk2 dengan assignment and test yang berlambak, saya masih sempat update blog. tengah buat assignment sebenarnya tapi bosan sebab tak tau nak buat. guideline lec. bagi tak membantu langsung..cait!!padahal esok nak submit..

herm time2 camni saya masih sempat plus mmg kena buat2 sempat untuk preparation. last friday saya pergi ipoh cari baju sanding. kemain jauh eh cari baju..baju kat temerloh alahai...sedih sket. kt kL plak alahai mahal cam apa je..so pegi la ipoh sebab kat ipoh baju2 die style cam kL tapi harga macam kat temerloh, just mahal sket je la kan...tapi xjumpa jugak baju berkenan di hati. ape yang susah sangat tah. last2 akak tu suruh design sendiri baju sanding..and yaww..im so happy la kan dpt design baju sendiri and jadi yg 1st pakai baju tu..harap2 cantik la baju tu nanti and jadi mcm yang di bayangkan.wooot woot..happy sangat nih!!

erm dan lagi invitation card pun dah settle, tinggal tunggu siap je..tak sabar..haihh semuanya tak sabar skarang.final kau blh sabar kan???owh sebenarnya memang tak sabar jugak nak final. dada ni dup dap dup dap je slalu bila ingatkan final and wedding nanti. dedua pun penting untuk saya. dan saya mau keduanya cemerlang...sem ni rasa mcm dah tak dapat je nak maintain 3pointer mcm sem lepas. tough sangat la subjek sem ni plus mcm2 masalah saya hadapi berkenaan dengan wedding ni.hrm..saba je la syazira..

saturday baru ni pegi sogo dengan family, tengok2 bedroom set untuk bilik pengantin. tengok cadar and langsir. geram nak grab semuanya. ade comforter set tu sweet sangat warna putih ade roses timbul2..tapi dia ade manik2..rm350 je..tp my mom ckp takut nnt pakai skali je..bile basuh nnt rosak, dah tak pakai. so ma saya mencadangkan comforter set kaler blue-gray..sangat cantik sangat-sangat-sangat gorgeous. tapi RM500...haih..pengsan.tp ma saya cakap better amek yang tu..500 pun blh pakai sampai tua kan...so insyaAllah akan beli yang tu..tak beli pun lagi aritu sebab sogo dah nak tutup time tu.nak beli benda mahal2 kena la belek lebih2 sket kan..so next time pegi semula untuk grab comforter set idaman hati..jangan nanti dah habis suda...

semalam pergi wedding 2nd cousin, mengecek aunty wedding present besa..haha..saje je gurau2..die macam nk bagi pakej honeymoon bali je..hahaaa berangan la kau!!

tu je la kot update setakat ni...banyak benda lagi saya tak siapkan.risau pun ade ni. harap2 semuanya berjalan lancar. sebulan je tinggal sebelum cuti semester bermula.

malam tadi masa tidur rasa kena tindih. tak tau la betol ke mimpi. rasanya dah baca ayat kursi sebelum tidur. mungkin terlalu penat dan stress hujung2 semester ni...janganlah jadi benda2 tak baik.








borang kad kahwin, abaikan tarikh lama tu..dah tukar pun
ukur baju sanding..nyonya ni sweet sangat, 1st time jumpa dia dah pelok2 saya macam da kenal 3thn, dan dia sangat kelakar. cakap ade loghat pahang, rupa2 nya penah duduk pekan. patut rasa macam cakap ngan orang kampung koi je..
sayangggg nyonya..buat baju i cantik2 ye...

No comments:

Post a Comment