Friday 2 December 2011

ATTENTION!!!!!!

Yay...masa yang di nanti telah tiba. Entry ni harus di baca oleh semua kawan2 dan HATERSsss (macam terperasan ade haters baca blog ni lah, tapi siapa ye??) dunno.... abaikan..kembali kepada pengumuman yang lebih penting. hehe..ala korang dah tau kan...buat2 tak tau plak..

Last week balik kampung sempena Maal hijrah tanpa di sangka2 ayah saya bertanya macammana dengan majlis saya, jadi ke tak? jantung berdegup kencang macam nak pengsan pun ada. (tapi muka buat2 cool ye.haha) selalu dalam mimpi je saya dengar ayah saya cakap camni tapi hari tu saya di alam realiti bila ayah saya cakap yang dia sudah bersedia untuk majlis kahwin saya. tetapi.....bukan pada 4february seperti perancangan awal kami. Then tengah hari tu family encik tunang datang rumah untuk cari tarikh baru dan menetapkan 3march untuk majlis kami dan semua pun bersetuju. sekali lagi kaklong encik tunang juga terpaksa postponed lagi wedding beliau mengikut tarikh kami. And suddenly semalam my mom call cakap date tu seluruh malaysia sekolah ganti, so takut ramai tak dapat attend wedding kami, so kami dah tukar tarikh awal seminggu dari tarikh asal which is on 25february2012........

yay..sila bergembira untuk saya wahai sahabat kesayangan dan sila menangis untuk orang yang sentiasa mendoakan yang tidak baik untuk saya..

Syukur padamu ya Allah yang telah menjawab doa2 ku..semoga semuanya baik2 sahaja dan persiapan berjalan dengan lancar. Semoga Dia mempermudahkan segala urusan kami.Amin...kawan2 doakan saya ye!

Buat masa ni segala persiapan di berhentikan dulu untuk bagi laluan pada final exam yang akan bermula 4 december kecuali untuk baju nak kena setel jugak. designer penipu tu tak tau la..dah berapa kali postponed nak jumpa. Janji hari ni plak, kalau die tipu lagi terus buat polis report lah. resit semua ada untuk bahan bukti.huh..sangat busy la this month, before final nak kena setel all the assesment yang berlambak.haihhh...tak kasi can ai nak relax2 sikit kan???

oklah dats all..Selamat pengantin baru Syazira Mohd Radzuan and Azlan Zulkifli.. =)



No comments:

Post a Comment