Friday 16 December 2011

instinct

hrm sebenarnya saya baru perasan, saya suka update blog bila sedang sangat super duper busy and super duper stress..banyak sangat kerja saya kena setelkan dalam masa 2minggu ni. Dah malas nak mengadu kat encik tunang sebab dia pun mesti tengah stress. Dalam keadaan macam ni boleh pulak dia kena transfer ke seremban, dah lah nak final exam, nak kahwin, nak pindah lagi. Dia start keje kat sana 9 january ni tapi rumah pun tak cari lagi. yang bestnye rumah kami. hehe...besnyer, tak sabar nak deco rumah tu, tapi rumah sewa je pun kan, xpayah lah nak deco beria sangat, yang mana perlu je dulu, pelan-pelan kayuh..

bercerita tentang instinct, sebenarnya saya baru sedar kenapa dari dulu bila saya ada pen dan kertas depan saya, saya suka tulis no 23 dan 25. dari dulu ye..dari dulu kala, saya sendiri tak ingat bila..rupanya Tuhan nak bagi tau jodoh saya orang jengka 23 dan saya akan di ijabkabulkan pada 25hb..tak tau lah coincident ke ape..tapi still sampai sekarang suka tulis nombor tu kalau ade pen and kertas kat tangan.kenapa tak 24??

lepas tu saya selalu jugak dapat rasa bila kawan2 kecil hati dengan saya, saya tak tau la semua orang pun macam tu ke atau saya je yang macam tu. tapi instinct saya selalu tepat.wahh hebatla konon..ceit!!

arh..kematian idea sudah..tapi masih mahu mengarut..tensi..tensi..saya ada 3presentation, 3 test and 1 quiz lagi nak kena setel sampai khamis depan. tak sampai seminggu kan..memang kerja gila lah..semua test last minit semester ni, esok sabtu pun still ade presentation. lepas tu kena turun kl pulak nak tempah baju nikah encik tunang, isnin presentation, selasa quiz, rabu presentation lagi and khamis paling dasyat 2 test..gile hectic! semester ni result CONFIRM hancusss...saya buat semua janji lepas je ni, nak score 3pointer jauh skali lah..tak sabarnya nak habis semua ni, lepas tu boleh berjoget gembira. tapi lambat lagi...ade sebulan lebih lagi nak cuti!!ok saya betol2 dah penat, nak shutdown dah. brape hari da saya tak cukup tidur.nite..zzz

No comments:

Post a Comment