Wednesday 28 December 2011

Zaman Kanak-kanak

tiba-tiba teringat zaman kanak2..bestnyer..boleh tak nak putar waktu semula? Kalaulah boleh, mesti aku dah jadi manusia yang lebih berguna dan berjasa pada agama, keluarga dan negara.huhuu..i wish i can...jom lah layan gambar2 masa kecik..dah lama sangat blog ni tak bergambar..

bestfriend masa kecik sampai sekarang still berkawan dengan nabilah aris, umah dia depan umah saya, yang baju merah tu still kenal, n dia still duduk rumah yang sama, tapi dah tak baik la, dia penyegan, jadi saya pun penyegan lah jugak jadinye

hihi..kat langkawi, saya and kakak panggil baju ni baju ola oli..ola oli di beri nama, saudara saudari, cikeboom cikeboom..haha..memang boom kan baju tu.bukan main ropol. sunglass pink tak leh blah..hahaaa
ni kat sekolah pertama saya SK Cenderawasih. lepas sekolah ni, macam2 sekolah lagi saya pindah. sekolah ni paling best saya rasa. Cenderawasih..segar dan makmur...tempat ku menimba ilmu..indah dan bersih, bersatu maju..tingkatkan budaya ilmu...c...even dah berbelas tahun saya tinggal sekolah ni, sikit pun lirik dia saya tak lupa..hehe

genting dolu dolu..motif tutup telinga???mungkin takut berlanggar kereta depan. dah nama kereta langgar kan..redha sudey...

ni tempat kedua lepas cenderawasih. Jenderak utara. Tempat permulaan saya duduk di temerloh dan hingga kini tak balik2 ke kuantan sebab temerloh lagi best..hehe..

nabilah aris..bestfriend ever..huhuu..ni la kawan lorong 20, cenderawasih..eh gigi kau kenapa??haha..memang hudus!!!

No comments:

Post a Comment